14 Μαΐ 2011

Η Britney Spears χρειάζεται ψυχολογική βοήθεια;


Ο πρώην manager της Britney Spears, Sam Lutfi, σε διάβημα του προς το ανώτατο Δικαστήριο του Los Angeles, ζήτησε την διεξαγωγήψυχιατρικών tests προς την διάσημη τραγουδίστρια.
Ο Sam Lutfi  έχει υποβάλλει αγωγή προς την μητέρα της Britney, Lynne Spears και έχει ζητήσει από την Britney Spears να καταθέσει στο δικαστήριο.
Όμως οι γονείς της Britney Spears ισχυρίζονται ότι η κόρη τους είναι ψυχολογικά ασταθής και δεν μπορεί να παρευρεθεί σε δικαστήριο για να καταθέσει ο Lutfi από την μεριά του, έχει παραθέσει τιςπρόσφατες συνεντεύξεις για την προώθηση του album “Femme Fatale” που έδωσε η Britney, καθώς πιστεύει ότι αποδεικνύουν πως η 29χρονη τραγουδίστρια είναι διανοητικά και ψυχολογικά ικανή να καταθέσει ενώπιον του δικαστηρίου.
Ο πρώην manager της Britney Spears (που απολύθηκε το 2008) έχει κινηθεί νομικά εναντίον της Lynne Spears, μετά από την έκδοση της αυτοβιογραφίας του με τίτλο “Through The Storm” που τον χαρακτήριζε ως έναν «αδίστακτο καθοδηγητή» που έδινε ναρκωτικά στην Britney, κόβοντας παράλληλα τις γέφυρες επικοινωνίας με το οικογενειακό περιβάλλον της τραγουδίστριας. Αβέβαιο το μέλλον αυτής της διαμάχης…

O Lil Wayne στο MTV Unplugged


Μετά τους Goin` Through, «ζήλεψε» και ο Lil Wayne και αποφάσισε να δώσει την δική τουunplugged συναυλία για το κοινό του MTV US αυτή την φορά.
 Θα είναι η πρώτη φορά που ένας καλλιτέχνης από τον χώρο της rap/hip hop δίνει συναυλία χωρίς ηλεκτρικά όργανα μετά τον Jay Z και το special show που είχε δώσει το 2001.
Βέβαια, οι πρώτοι διδάξαντες του είδους, ήταν οι De La Soul και οι A Tribe Called Quest που είχαν εμφανιστεί unplugged στις αρχές της δεκαετίας του 90, στην all time classic εκπομπή “Yo Unplugged Rap”.
Λίγο πριν το πολυαναμενόμενο comeback του Lil Wayne με το album “Tha Carter IV” μέσα στο καλοκαίρι, ο εκκεντρικός rapper θα χαρίσει στο κοινό του MTV ένα μεγάλο κομμάτι του ρεπερτορίου του, μόνο με τον ηλεκτρισμό της φωνής του… Στις 12 Ιουνίου το MTV Unplugged by Lil Wayne....

H Lady Gaga κλέβει την παράσταση στις Κάννες!


Αν μπορούσε κάποιος να κλέψει την προσοχή από τις ταινίες και τους λαμπερούς προσκεκλημένου στο Film Festival των Καννών, αυτή ήταν η Lady Gaga!
Το βράδυ της Τετάρτης η pop star έκανε αισθητή την παρουσία της στο Festival , τραγουδώντας live με φόντο την Γαλλική Ριβιέρα, για λογαριασμό του τηλεοπτικού show “Le Grand Journal” του Canal Plus. H τραγουδίστρια παρουσίασε το single “Judas” λέγοντας στο κοινό του Festival: «Είναι πανέμορφα! Δεν έχω καθόλου μα καθόλου χρόνο, μα χαίρομαι πολύ που είμαι εδώ. Είναι υπέροχα να τραγουδάς με φόντο την Μεσόγειο. Το σκέφτηκα να βουτήξω μετά την συναυλία!»
Η 25χρονη pop star περίγραψε την εκκεντρική της εμφάνιση στον παρουσιαστή Michel Denishot ως: «ένα συνδυασμό θρησκευτικών εικόνων και σύγχρονης μόδας.» συμπληρώνοντας: «Μου αρέσει πολύ αυτή την εποχή να φοράω ρομαντικά, πολύ «Βιβλικά» σύνολα και πάντα ρίχνω μερικά punk rock αξεσουάρ για να υπάρχει ισορροπία.»
 Σύντομα η Lady Gaga θα εμφανιστεί και στοFarmville, όπου θα παρουσίασε μερικά νέα της τραγούδια μέσα από το δικό της ξεχωριστό, digital "γεωργικό" περιβάλλον!

ι δήλωσε ο Λούκας Γιώρκας λίγο πριν τον τελικό;



Ο Λούκας Γιώρκας, λίγο πριν τον τελικό της Eurovision, μιλάει για τα συναισθήματα του και τα "μυστικά" του στην κάμερα του "Μες στην καλή χαρά".
Λίγες στιγμές πριν ανέβει στη σκηνή ο Λούκας δηλώνει ότι νιώθει ελεύθερος. "Το μόνο που μας μένει είναι να τραγουδήσουμε το κομμάτι άλλη μια φορά" λέει και φαίνεται πολύ ψύχραιμος για τη σημερινή μάχη του. Την ενέργεια και το κουράγιο για να συνεχίσουν, την παίρνουν από όλους τους Έλληνες που τους στηρίζουν στην προσπάθεια αυτή, όπως λέει.
"Η θέση δε μας αφορά", παρ' όλα αυτά όμως παραδέχεται ότι το κομμάτι το πιστεύουν πολύ σαν ομάδα και ίσως θεωρούν πιθανή μια επιτυχία της χώρας φέτος. Τόσο έχουν πιστέψει μάλιστα στο κομμάτι, που κάθε φορά που ανεβαίνουν στην σκηνή ανατριχιάζουν. "Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περάσουμε την αύρα μας στον κόσμο" λέει ο Λούκας και δείχνει το πόσο δυνατά είναι τα συναισθήματα της ομάδας κατά τη διάρκεια της ερμηνείας.
Αν και φέτος ο Λούκας εκπροσωπεί την Ελλάδα στη Eurovision, ο ίδιος δηλώνει ότι δεν ήταν πολύ σίγουρος για τον διαγωνισμό όταν δήλωσε συμμετοχή. Συμπέρανε όμως, μετά από όλα αυτά, ότι η Eurovision είναι ένα μεγάλο σχολείο που τον βοήθησε να μάθει αρκετά πράγματα και να πιστέψει ακόμα περισσότερο στον εαυτό του και να δεθεί με την ομάδα του.
Όσον αφορά το δέσιμο της ομάδας, ο Λούκας δηλώνει ότι πριν βγουν στη σκηνή, όλοι (χορευτές, Λούκας, Stereo Mike) αγκαλιάζονται και λένε τις τελευταίες τους κουβέντες, για να ενθαρρύνουν ο ένας τον άλλο. Ο Λούκας μάλιστα, μέχρι να τραγουδήσει το κομμάτι του, μας λέει ότι δέχεται την αύρα του Stereo Mike και των χορευτών και έτσι "φορτώνει" και βγάζει όλο αυτό το συναίσθημα τραγουδώντας.
Με τόλμη, θάρρος και αισιοδοξία (με μέτρο πάντα) η ελληνική αποστολή ετοιμάζεται να δώσει την τελευταία και πιο κρίσιμη μάχη της απόψε. Συντονιζόμαστε λοιπόν στις 22:00 στη ΝΕΤ για να υποστηρίξουμε την ελληνική συμμετοχή.
Από τον Γρηγόρη Ραγκούση

www.tralala.gr


Frank Sinatra: «έφυγε» σαν σήμερα το 1998


O Φράνσις Άλμπερτ Σινάτρα (Francis Albert Sinatra, Χομπόκεν, 12 Δεκεμβρίου 1915 — Λος Άντζελες, 14 Μαΐου 1998), γνωστός ως Φρανκ Σινάτρα, ήταν δημοφιλής Αμερικανός τραγουδιστής και ηθοποιός. Στη διάρκεια μιας πολυετούς καριέρας, από τα τέλη της δεκαετίας του 1930 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90, υπήρξε ένας από τους πιο αγαπητούς εκτελεστές στους κύκλους της βιομηχανίας διασκέδασης.
Συχνά χαρακτηρίζεται ως ο σπουδαιότερος αμερικανός τραγουδιστής του 20ου αιώνα, αλλά και συμβολική μορφή της αμερικανικής κουλτούρας. Το μουσικό έργο του είναι ογκώδες, με περισσότερες από 1400 ηχογραφήσεις. Τιμήθηκε με το Προεδρικό Μετάλιο της Ελευθερίας από τον Ρόναλντ Ρίγκαν το 1985 και με το Χρυσό Μετάλλιο του Κογκρέσου το 1997, ενώ του απονεμήθηκαν συνολικά έντεκα βραβεία Γκράμι, μεταξύ αυτών και το βραβείο για τη συνολική προσφορά του.
Ως ηθοποιός απέσπασε το βραβείο Όσκαρ β' ανδρικού ρόλου για την ταινία Όσο υπάρχουν άνθρωποι (From Here to Eternity, 1953), ενώ ήταν υποψήφιος για το βραβείο καλύτερου α' ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στο δραματικό έργο Ο άνθρωπος με το χρυσό χέρι (The Man with the Golden Arm, 1955). Η έντονη και περιπετειώδης προσωπική ζωή του τοποθετήθηκε συχνά στο προσκήνιο, ειδικότερα η διασύνδεσή του με προσωπικότητες της μαφίας και του οργανωμένου εγκλήματος.
Γεννημένος στο Χομπόκεν του Νιου Τζέρσεϊ, από Ιταλούς γονείς μετανάστες. Ήταν μοναχογιός του σικελού μποξέρ και πυροσβέστη Άντονι Μάρτιν Σινάτρα, και της επίσης ιταλίδας νοσοκόμας Ναταλί Ντελά Γκαβαράντε, που μετανάστευσαν στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 1890. Παρότι η οικογένειά του τον κακομάθαινε με ακριβά δώρα και ρούχα, εκείνος ήταν «αλητάκι» και μάλιστα για ένα διάστημα έδρασε ως αρχηγός μιας συμμορίας μικροκλεφτών.
Έδειξε νωρίς την προτίμησή του στο μπελκάντο (ιταλ. bel canto.) Τραγουδιστής αποφάσισε να γίνει όταν το 1933 άκουσε για πρώτη φορά ζωντανά τον Μπιγκ Κρόσμπι. Μετά τη διάκρισή του σε μία ραδιοφωνική εκπομπή ταλέντων, έπιασε δουλειά σ' ένα μικρό κλαμπ του Νου Τζέρσι, όπου προσέλκυσε την προσοχή του τρομπετίστα και μπαντ-λίντερ Χάρι Τζέιμς. Λίγο αργότερα, το 1940, εντάχθηκε στην μπάντα του Τόμι Ντόρσεϊ και σύντομα η καριέρα του άρχισε να απογειώνεται.
Κατά την τριετή συνεργασία του με τον Τόμι Ντόρσεϊ, η δημοφιλία του στο νεανικό ακροατήριο έφτασε σε πρωτόγνωρα επίπεδα, συγκρινόμενη μόνο με την αντίστοιχη αποδοχή που είχε πριν τον Σινάτρα ο Μπένι Γκούντμαν.
Από τα τέλη του 1942 ακολούθησε ατομική καριέρα και εξελίχθηκε σύντομα σε φαινόμενο της αμερικανικής κουλτούρας και ίνδαλμα για τις υπερενθουσιώδεις νεαρές θαυμάστριές του που έμειναν γνωστές στην ιστορία ως bobby soxers.
Οι προσεγμένοι στίχοι των τραγουδιών του, ερωτικοί, όμως λιγότερο αφελείς από το συνηθισμένο, και ο τρόπος με τον οποίο τόνιζε ή «έπνιγε» τις λέξεις, διέφεραν από οτιδήποτε είχε ακούσει ως τότε η αμερικανική νεολαία. Τα μέρη όπου εμφανιζόταν γέμιζαν από κοπέλες στα πρόθυρα της λιποθυμίας και γύρω από το πρόσωπό του δημιουργήθηκε μια υστερία που μπορεί να συγκριθεί μόνο με τα μετέπειτα φαινόμενα του Έλβις Πρίσλεϊ και των Μπιτλς. Σ' αυτό συνέβαλε και η εμφάνισή του στη μεγάλη οθόνη, ερμηνεύοντας τις μπαλάντες του σε μιούζικαλ. Είχε κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο το 1941 στην ταινία «Las Vegas Nights».
Την ίδια περίπου περίοδο, του αποδόθηκαν τα παρωνύμια Frankieboy, The Sultan of Swoon (Σουλτάνος του συναισθήματος). Στα τέλη του 1944 ξεκίνησε να ηχογραφεί με μεγάλη συχνότητα για τη δισκογραφική εταιρεία Columbia, σε συνεργασία με τον ενορχηστρωτή Άξελ Στόρνταλ (Axel Stordahl), ο οποίος καθόρισε τον ήχο εκείνων των ηχογραφήσεων.
Από το 1947/8 η καριέρα του παρουσίασε εμφανή πτώση. Το γεγονός συνέπεσε χρονικά με τα πρώτα αρνητικά δημοσιεύματα του τύπου - που σχετίζονταν κυρίως με τις διασυνδέσεις του Σινάτρα με προσωπικότητες του οργανωμένου εγκλήματος, όπως ο Λάκι Λουτσιάνο - αλλά και το περιστατικό της επίθεσής του κατά του δημοσιογράφου Λη Μόρτιμερ που αργότερα αποδείχθηκε ότι συνεργάστηκε με το FBI για τη δυσφήμησή του.
Οι θαυμαστές του τού έδωσαν το παρατσούκλι που θα ζήλευε κάθε αοιδός: «Η Φωνή». Όμως, ένα βράδυ του 1952 στο μοδάτο κλαμπ «Copacabana» της Νέας Υόρκης η διάσημη φωνή σίγησε, καθώς οι φωνητικές χορδές του είχαν ματώσει. Η δισκογραφική εταιρεία του έκανε ότι δεν τον ήξερε και όλοι τον ξέγραψαν. Ενδεικτικό της παρακμής της καριέρας του υπήρξε το γεγονός πως δε διέθετε κανένα δισκογραφικό ή κινηματογραφικό συμβόλαιο, ούτε καλλιτεχνικό πράκτορα.
Το 1953 ικέτεψε την Columbia να του δώσει έναν ρόλο στην ταινία «Από εδώ ως την αιωνιότητα» με προσβλητικά χαμηλή αμοιβή. Εξαργύρωσε την απόφασή του αυτή με το Όσκαρ β' ανδρικού ρόλου κι επανήλθε δριμύτερος. Η φωνή του ήταν πλέον πιο ώριμη, τα τραγούδια του απέπνεαν την εμπειρία του άντρα που πέρασε πολλά και νίκησε τις κακοτοπιές.
Τη δεκαετία του '50 σημειώθηκε μια στροφή στον ήχο του, δίνοντας έμφαση περισσότερο στο είδος του σουίνγκ και λιγότερο στις μπαλάντες των προηγούμενων ετών. Το 1953 υπέγραψε συμβόλαιο με την Capitol Records και οι ηχογραφήσεις του εκείνης της εποχής συγκαταλέγονται στις κορυφαίες δημιουργίες του. Το άλμπουμ Come Dance with Me! (1959) τού εξασφάλισε το πρώτο του βραβείο Γκράμι. Σημαντικές θεωρούνται οι συνεργασίες του με ορισμένους από τους σπουδαιότερους ενορχηστρωτές, όπως ο Νέλσον Ριντλ, ο Γκόρντον Τζένκινς και ο Μπίλι Μέι. To 1960 ίδρυσε τη δισκογραφική εταιρεία Reprise Records στην οποία, μέχρι το 1962, ηχογραφούσε παράλληλα με την Capitol.
Στη διάρκεια της δεκαετίας του '60, ηχογράφησε με μεγάλη συχνότητα, ολοκληρώνοντας άνισες κυκλοφορίες, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει η συνεργασία του με τον Αντόνιο Κάρλος Ζομπίμ στο Francis Albert Sinatra and Antonio Carlos Jobim (1967) και το September of My Years (1965). Στις μεγαλύτερες επιτυχίες του ανήκουν ακόμα τα τραγούδια Strangers in the Night (1966), That's Life (1967) και My Way (1969).
Ως ηθοποιός εμφανίστηκε σε 58 ταινίες, τόσο σε μιούζικαλ όσο και σε καθαρά ερμηνευτικούς ρόλους χωρίς να τραγουδά. Κατά τη δεκαετία του '50 και του '60 υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλής πρωταγωνιστής και εν γένει ένας από τους λίγους που κατάφεραν να γίνουν εξίσου επιτυχημένοι στον κινηματογράφο και το τραγούδι.
Ξεχωρίζουν τα μιούζικαλ με συμπρωταγωνιστή τον Τζιν Κέλι, ειδικότερα το Τρία κορίτσια και τρεις ναύτες (On the Town, 1949), η ερμηνεία του στην ταινία Ο άνθρωπος με το χρυσό χέρι (The Man with the Golden Arm, 1955) για την οποία ήταν υποψήφιος για το βραβείο Όσκαρ α' ανδρικού ρόλου, το Μάγκες και κούκλες (Guys And Dolls, 1955) στο πλευρό του Μάρλον Μπράντο, καθώς και το πολιτικό θρίλερ Ο άνθρωπος της Μαντζουρίας (The Manchurian Candidate, 1962).
Ο «Φράνκι» έγινε ο σούπερ-σταρ της μουσικής βιομηχανίας και του κινηματογράφου, ένας από τους πλουσιότερους τραγουδιστές του αιώνα. Του άρεσε πολύ να δουλεύει με τους φίλους του, να γυρίζουν μαζί ταινίες και μετά να πηγαίνουν στα καλύτερα πάρτι ως το πρωί. Έτσι, δημιουργήθηκε στις αρχές του 1960 το περίφημο «Rat Pack», η ιστορική ανδροπαρέα του Σινάτρα και των Ντιν Μάρτιν, Σάμι-Ντέιβις Τζούνιορ, Πίτερ Λόφορντ και Τζόι Μπίσοπ.
Το 1971, σε μια εποχή που η γενιά του Γούντστοκ κυριαρχούσε στη μουσική βιομηχανία, ο Φρανκ Σινάτρα, δήλωσε ότι αποσύρεται. Δεν κατάφερε όμως να κρατηθεί μακριά από το μικρόφωνο περισσότερο από δύο χρόνια. Επέστρεψε με νέες ηχογραφήσεις και η ύστερη περίοδος της καριέρας του χαρακτηρίστηκε γενικά από προσεκτικές επιλογές και λιγοστές κυκλοφορίες, με σημαντικότερες αυτές των δίσκων Trilogy (1980), She Shot Me Down (1981) και L.A. Is My Lady (1984).
Τη δεκαετία του 1990 συνέπραξε με διάφορους αστέρες του σύγχρονο μουσικού στερεώματος, όπως ο Μπόνο των U2 και συνέχισε να τραγουδά ως τον Φεβρουάριο του 1995, οπότε άρχισε να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας. Οι τελευταίοι δίσκοι που ηχογράφησε ήταν τα Duets (1993) και Duets II (1994), μετά από δεκαετή απουσία. Η τελευταία συναυλία του πραγματοποιήθηκε το 1995.
Η «φωνή» σίγησε για πάντα στις 14 Μαΐου του 1998, στο Λος Άντζελες, μετά από παρατεταμένη περίοδο προβλημάτων υγείας.
Ο Φρανκ Σινάτρα έζησε έντονη ζωή, παντρεύτηκε τέσσερις φορές. Είχε τρία παιδιά από την πρώτη του σύζυγο, Νάνσι Μπαρμπάτο. Έκανε τρεις επιπλέον γάμους με την Άβα Γκάρντνερ (1951-7), τη Μία Φάροου (1966-8) και τη Μπάρμπαρα Μαρξ (από το 1976 μέχρι το θάνατό του), πρώην σύζυγο του Ζέπο Μαρξ, ενώ υπήρξε στενός φίλος και υποστηρικτής του Τζον Φ. Κένεντι και του Ρόναλντ Ρίγκαν,.
Πολλοί τον κατηγόρησαν ότι είχε διασυνδέσεις με την ιταλική Μαφία και αρκετά από τα ονόματα των συνεργατών του περιέχονταν σε «ύποπτους» φακέλους του FBI. Αυτός ήταν και ο λόγος που έχασε την άδεια του καζίνου του στο Λας Βέγκας. Η πόλη όμως αναγνώρισε την προσφορά του, δίνοντας το 2001 το όνομά του σε μία κεντρική λεωφόρο της.
Τη δισκογραφία του Frank Sinatra μπορείτε να την δείτε από ΕΔΩ
Πηγές: wikipedia.org

Επιμέλεια-προσαρμογή: Σοφία Παφτούνου

www.tralala.gr

Μαθήματα κηπουρικής από τη Δέσποινα Βανδή


Η Τζένη Μπαλατσινού επισκέφθηκε τη Δέσποινα Βανδή στο σπίτι της, για να πάρε μαθήματα κηπουρικής από τη γνωστή τραγουδίστρια.
Η ιδέα ανήκει στο πρώην μοντέλο και το βίντεο μεταδόθηκε στο καινούριο γυναικείο της portal, www.jenny.gr .
Από τη Σοφία Παφτούνου

www.tralala.gr

Γιάννης Χριστοδουλόπουλος: Περιμένω πώς και πώς τον τελικό


Η εκπομπή "Πρωινό mou" φιλοξένησε τηλεφωνικώς το συνθέτη του Watch my dance, ο οποίος δήλωσε ότι περιμένει με ανυπομονησία τον τελικού του Σαββάτου για να κυνηγήσουν την καλύτερη δυνατή θέση.
Ο νεαρός συνθέτης αποκάλυψε πως δεν το σκέφτηκε πολύ πριν καταλήξει στο ζεϊμπέκικο, αφού, όπως είπε, καλλιτεχνικά και προσωπικά, τον αφορούσε η σύνθεση ενός τραγουδιού σε ζεϊμπέκικο ρυθμό και δεν θα έγραφε κάτι άλλο εκτός από αυτό.

Ο Γιάννης Χριστοδουλόπουλος δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός της έντονης κριτικής που δέκτηκε το τραγούδι. Τώρα, όμως, όλοι κατάλαβαν ότι πέρασε αξιοκρατικά στον τελικό, αφού άκουσε σχόλια από Ευρωπαίους οι οποίοι ανατριχιάζουν, μόλις αρχίζει το ρεφραίν του κομματιού.