6 Ιουλ 2011

Rockwave Festival 2011: Eντυπωσιακό φινάλε με 30.000 κόσμο στο TerraVibe Park!


“Holy shit, Greece kicked off, felt like all the peeps took time off rioting to pop to see us, proper mad. Big respect to u out there for makin it to see us, it was a proper one to remember”.
Τάδε έφη ο Liam Howlett, από τους Prodigy, σχολιάζοντας τη θεαματική προσέλευση του κόσμου στοTerraVibe Park, την Κυριακή 3 Ιουλίου, για το φινάλε του φετινού 15ου Rockwave Festival!
Περισσότεροι από 30.000 μουσικόφιλοι κατέκλυσαν το χώρο από νωρίς, με αποκορύφωμα τις τελευταίες ώρες πριν την εμφάνιση, αργά το βράδυ, των headliners The Prodigy, που με τα οργιώδη beat και την εντυπωσιακή σκηνική τους παρουσία έδωσαν το σύνθημα για χορό μέχρι τελικής πτώσεως, μετατρέποντας το TerraVibe Park σε club για κοινό υψηλών απαιτήσεων!
Ταυτόχρονα με την έναρξη του live, μια θάλασσα από κόσμο άρχισε να παραληρεί κι έγινε ένα σώμα, που ακολουθούσε σε ρυθμό και ένταση τα bpm των βρετανών, που έπαιξαν όλες τις μεγάλες τους επιτυχίες, παλιές και καινούριες, σε ένα σαρωτικό set.
Λίγο νωρίτερα, οι Gogol Bordello παρέσυραν το κοινό σε έναν άγριο χορό, υπό τους ήχους του τσιγγάνικου punk τους, ενώ το τρομερό δίδυμο των Monster Magnet και Kyuss Lives!, που διαδέχθηκαν ο ένας τον άλλο στη σκηνή, μας θύμισαν όλους τους λόγους για τους οποίους αγαπάμε τη rock μουσική από την άλλη όχθη του Ατλαντικού.
Νωρίτερα την ίδια μέρα, το κοινό τραγούδησε μαζί με τους Blitzkrieg του Marky Ramone όλες τις μεγάλες επιτυχίες των θρυλικών Ramones, ενώ οι Therapy? και οι Flogging Molly, αμφότεροι Ιρλανδοί στην καταγωγή και με πιστό κοινό στην Ελλάδα, έδωσαν τον τόνο για όσα θα ακολουθούσαν.
Η ατμόσφαιρα στο TerraVibe την Κυριακή ήταν κάτι παραπάνω από καυτή, και όχι μόνο λόγω του μίνι καύσωνα που επικρατούσε στην πόλη.
Η εμφάνιση των headliners της Παρασκευής, 1/7 και πρώτης μέρας του φεστιβάλ, Editors, εξελίχθηκε σε ένα μαγικό live. Φαίνεται ότι ο χώρος τους ταίριαζε παραπάνω από το αναμενόμενο, αφού οι Editors κυριολεκτικά απογειώθηκαν επί σκηνής, με το κοινό να αποχωρεί ενθουσιασμένο, με εκείνο το χαμόγελο που χαρίζει ένα πραγματικά καλό live.
Για πολλούς, η εμφάνισή τους αυτή στην Ελλάδα, ήταν κατά πολύ ανώτερη από την προηγούμενη. Νωρίτερα, είχαν περάσει από τις δυο σκηνές του TerraVibe, οι Cake, οι Stranglers, o Sivert Hoyemαλλά και οι “δικοί” μας Παύλος Παυλίδης με τους B-Movies, και Vassilikos. Highlight της βραδιάς όμως, ήταν η αναπάντεχη επανεμφάνιση των Inspector Cluzo, οι οποίοι αποφάσισαν να ανέβουν ξανά στη σκηνή, και πιο συγκεκριμένα στο VibeStage, λίγα μόλις λεπτά αφού είχαν τελειώσει στο TerraStage οι Editors, και ως ένδειξη συμπαράστασης για την κρίση που πλήττει την Ελλάδα, επιδόθηκαν σε ένα χαριτωμένο υβρεολόγιο εναντίον όλων όσοι θεωρούνται λίγο ή πολύ υπεύθυνοι για την παγκόσμια κρίση της οικονομίας, ακόμη και του Γάλλου Προέδρου, Νικολά Σαρκοζί. Τελικά, είναι τρελοί αυτοί οι Γάλλοι!
Αλλά και τη δεύτερη μέρα του φεστιβάλ, το Σάββατο 2 Ιουλίου, ο χώρος μετατράπηκε στην ιδανική σκηνή για ένα αλλιώτικο μουσικό πάρτυ, αυτό του Γιάννη Αγγελάκα και της ανεξάρτητης δισκογραφικής του, All Together Now. Oι καλλιτέχνες της οποίας παρήλασαν στο σύνολό τους από το Terra Stage, με τον ίδιο τον Αγγελάκα να τους συνοδεύει σε πολλές στιγμές του περίπου 7ωρου ενιαίου set που εμπνεύσθηκε ειδικά για το φετινό φεστιβάλ, πριν κλείσει τη βραδιά ο ίδιος με το υς Γιάννης Αγγελάκας 3, ένα φινάλε γεμάτο ένταση και συγκίνηση, με τον κόσμο να συνοδεύει τραγουδώντας.
Ξεχωριστή νότα έδωσε στη βραδιά και η εμφάνιση του σχήματος Λόζιος & Ανακατωσιά, ή αλλιώς τα Χάλκινα της Μακεδονίας, που με ένα δυναμικό και γεμάτο μεσογειακών αποχρώσεων σετ, τόσο νωρίς το απόγευμα όσο και αργά το βράδυ, σήκωσε όλο τον κόσμο στο πόδι. Διονυσιακή βραδιά περιμέναμε, διονυσιακή βραδιά απολαύσαμε τη δεύτερη μέρα του Rockwave Festival 2011!
Απολογισμός; Περισσότεροι από 40.000 κόσμου πέρασαν και φέτος από το Rockwave Festival, με αρκετούς να διαλέγουν το τριήμερο camping και το αντίστοιχο εισιτήριο των 65 ευρώ, για 3 μέρες γεμάτες μουσική για όλα τα γούστα, 2 - αναβαθμισμένες φέτος – σκηνές, το Terra και το Vibe Stage, 30 γκρουπ και καλλιτέχνες, από Ευρώπη και Αμερική, και το κέφι να χτυπάει, όπως πάντα στο Rockwave Festival, κόκκινο και φέτος!
Το μεγαλύτερο μουσικό φεστιβάλ της Ελλάδας και το μοναδικό που εκπροσωπεί τη χώρα μας στο YOUROPE, ή αλλιώς την Ενωση Ευρωπαϊκών Φεστιβάλ (The European Festival Association /www.yourope.org) ολοκληρώθηκε και φέτος, σηματοδοτώντας μια πορεία 15 ετών, στη διάρκεια της οποίας έχει φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς rock/pop σκηνής!
Θυμίζουμε το line-up του φετινού, 15ου, Rockwave Festival:
Παρασκευή 1 Ιουλίου
Terra Stage
EDITORS
CAKE
THE STRANGLERS
THE INSPECTOR CLUZO
Vibe Stage
SIVERT HOYEM
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ & B-MOVIES
VASSILIKOS
STAVROS DADOUSH S & LOS TIGAINOS
IOSIF VAGGER DJ SET
GO OVER
Σάββατο 2 Ιουλίου
Terra Stage
Γιάννης Αγγελάκας
All Together Now Party
Μια μουσική γιορτή είναι το ALL TOGETHER NOW party που στήνει ο Γιάννης Αγγελάκας, και που διαρκεί από τις 16.30 έως τις 23.30 το βράδυ!
Κατά σειρά εμφάνισης, οι Πολυφωνικό Σχήμα “Διώνη”, Vlastur, Lost Bodies, Λόζιος & Ανακατωσιά (Χάλκινα Μακεδονίας), Ντίνος Σαδίκης & His Band, Ψαρογιώργης, Λύκοι Λάιβ, Ψαραντώνης και, για το φινάλε, οι Αγγελάκας 3, ανεβαίνουν στο TerraStage σε ένα ενιαίο set, χωρίς διάλειμμα!
Κυριακή 3 Ιουλίου
Terra Stage
THE PRODIGY
GOGOL BORDELLO
KYUSS LIVES!
MONSTER MAGNET
MARKY RAMONES BLITZKRIEG
Vibe Stage
FLOGGING MOLLY
THERAPY?
VIZA
DEPT.
63HIGH

www.rockwavefestival.gr - www.didimusic.gr
ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ CUERVO
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: MTV

Ποιο είναι το καλύτερο video clip όλων των εποχών;


Σύμφωνα με ψηφοφορία που διοργανώθηκε στο site της εφημερίδας NME, το καλύτερο video clip όλων των εποχών είναι το clip που συνόδευσε τη διασκευή στο “Hurt” των Nine Inch Nails από τονJohnny Cash.
Το “Hurt” ακολούθησαν στις επόμενες θέσεις οι Radiohead με το “Just”, ο Chris Isaak με το “Wicked Game" και οι Soundgarden με το “Black Hole Sun”. Αναλυτικά η λίστα με τα 10 δημοφιλέστερα videos όλων των εποχών σύμφωνα με την NME, έχει ως εξής:



10. 'Smack My Bitch Up' - The Prodigy
9. 'Vidrar Vel Til Loftarasa' - Sigur Ros
8. 'Sabotage' - Beastie Boys
7. 'Buddy Holly' - Weezer
6. 'Everlong' - Foo Fighters
5. 'All Is Full Of Love' - Bjork
4. 'Black Hole Sun' - Soundgarden
3. 'Wicked Game' - Chris Isaak
2. 'Just' - Radiohead1.'Hurt' - Johnny Cash
Εσείς ποιο video δεν χορταίνετε να παρακολουθείτε;

Το "Recovery" του Eminem ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο downloads στην Αμερική!


Το album “Recovery” του Eminem έγινε η πρώτη δισκογραφική κυκλοφορία στην Αμερική που ξεπέρασε σε πωλήσεις το ένα εκατομμύριο downloads. Σύμφωνα με μετρήσεις της NIelsen Soundscan, o Eminem μέχρι στιγμής έχει πουλήσει 1,001,00 digital αντίτυπα, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του“Recovery” αυτή την στιγμή ανέρχονται στα 3,9 εκατομμύρια albums (physical+digital).
Πάντως, αυτή η κυριαρχία του Eminem δεν θα κρατήσει πολύ, καθώς και η Adele αναμένεται να σπάσει το φράγμα του ενός εκατομμυρίου downloads  με το album “21” μέσα στην επόμενη εβδομάδα, αναφορικά με το ρεπορτάζ του Billboard.com.
H Adele επίσης, αυτή την στιγμή έχει πουλήσει περισσότερα singles και albums από κάθε άλλον Βρετανό καλλιτέχνη μεσα στο 2011, ενώ το Someone Like You είναι το πιο επιτυχημένο single στην ιστορία της Βρετανικής Official Charts Company!
Επιστρέφοντας στις US μετρήσεις, μπορούμε να πούμε ότι σίγουρα είναι η χρονιά του Eminem και της Adele, καθώς κανένα digital release από το 2005 μέχρι και φέτος δεν ξεπέρασε τα 500.000 αντίτυπα σε πωλήσεις. Μέχρι που μπορούν να φτάσουν οι δυο ταλαντούχοι καλλιτέχνες;

Ο Alice Cooper τραγούδησε το “School`s Out” μαζί με την Ke$ha!


Οι θαμώνες μιας συναυλίας της Ke$ha  στο Oslo της Νορβηγίας έγιναν μάρτυρες μιας έκπληξης που έκανε πολλές καρδιές να σπάσουν. Η Κε$ha τραγούδησε το θρυλικό “School`s Out” μαζί με τον ίδιο τονAlice Cooper επί σκηνής!
Το ασυνήθιστο αυτό ντουέτο προκάλεσε ασταμάτητο χειροκρότημα από το κοινό για την Ke$ha καιαποθέωση για τον βετεράνο rocker.
Η 27χρονη τραγουδίστρια είπε «ευχαριστώ» στον Alice Cooper γι` αυτή την συνεργασία, μέσα από το Twitter: «Σ` ευχαριστώ που ήρθες μαζί μου μέχρι το Oslo για να παίξουμε μαζί το “School`s Out” πατέρα.Ο Alice Cooper είναι θρύλος, πραγματικός θρύλος!» Ο Alice Cooper απάντησε: «Σ` ευχαριστώ κι εγώ Ke$ha, την επόμενη φορά θα έχουμε μια δική μας συναυλία. Φρόντισε να φέρεις μερικά τσιρότα μαζί σου

Louis Armstrong: «έφυγε» σαν σήμερα το 1971

Ο Λούις Ντάνιελ Άρμστρονγκ (4 Αυγούστου 1901 – 6 Ιουλίου 1971) (γνωστός και με τα προσωνύμια Satchmo ή Pops) ήταν Αμερικανός μουσικός της τζαζ. Υπήρξε μία χαρισματική προσωπικότητα και καινοτόμος ερμηνευτής, με πλούσια μουσικά προσόντα και σημαντική συνεισφορά στο είδος. Αποτελεί σήμερα έναν από τους δημοφιλέστερους τζαζ μουσικούς του 20ού αιώνα. Διακρίθηκε αρχικά ως τρομπετίστας και αργότερα ως τραγουδιστής.
Νεανικά χρόνια
Ο Louis Armstrong γεννήθηκε στις 4 Αυγούστου του 1901, στη Νέα Ορλεάνη. Υπήρξε γιος φτωχής οικογένειας, την οποία ο πατέρας του, Γουίλλιαμ Άρμστρονγκ, εγκατέλειψε όταν ο Λούις Άρμστρονγκ ήταν ακόμα σε βρεφική ηλικία. Η ενασχόλησή του με τη μουσική ξεκίνησε όταν άρχισε να μαθαίνει κορνέτο συμμετέχοντας στην ορχήστρα του αναμορφωτηρίου New Orleans Home for Colored Waifs, όπου κατέληξε αρκετές φορές εξαιτίας εγκληματικής συμπεριφοράς, με πιο χαρακτηριστικό περιστατικό, αυτό που συνέβη κατά τη διάρκεια ενός πρωτοχρονιάτικου εορτασμού, όταν ο Άρμστρονγκ πυροβόλησε στον αέρα με το όπλο του πατέρα του. Ακολουθούσε συχνά της παρελάσεις της τοπικής ορχήστρας των πνευστών ενώ παράλληλα προσπαθούσε να παρακολουθήσει παλαιότερους μουσικούς, όπως τον Μπανκ Τζόνσον και κυρίως τον Κινγκ Όλιβερ, ο οποίος αποτελούσε ένα είδος πατρικής φιγούρας για τον Λούις Άρμστρονγκ.
Αργότερα, συμμετείχε και ο ίδιος σε ορχήστρες ενώ ξεκίνησε να περιοδεύει ως μουσικός με την ορχήστρα του πιανίστα Fate Marable, η οποία έπαιζε πάνω σε ένα ατμόπλοιο που διέσχιζε τον Μισισιπί. Ο Άρμστρονγκ παρομοίασε την περίοδο αυτή με τη φοίτηση σε ένα πανεπιστήμιο, καθώς αποκόμισε σημαντικές εμπειρίες και γνώσεις. Το 1919, όταν ο Κινγκ Όλιβερ εγκατέλειψε την πόλη της Νέας Ορλεάνης, ο Άρμστρονγκ τον αντικατέστησε στην ορχήστρα του Έντουαρντ "Κιντ" Όρι, που αποτελούσε εκείνη την εποχή μία από τις πιο δημοφιλείς τζαζ ορχήστρες.

Πρώτα καλλιτεχνικά βήματα
Το 1922 εγκαταστάθηκε στο Σικάγο, έπειτα από πρόσκληση του Κινγκ Όλιβερ να συμμετάσχει στην ορχήστρα του (Creole Jazz Band). Από τις αρχές της δεκαετίας του 1920, το Σικάγο αποτελούσε το κυρίαρχο κέντρο της τζαζ και η ορχήστρα του Όλιβερ ήταν μία από τις σημαντικότερες. Ο Άρμστρονγκ συμμετείχε για πρώτη φορά σε ηχογραφήσεις, ως δεύτερος κορνετίστας, το 1923. Αν και η συνεργασία του με τον Όλιβερ ήταν αρμονική, μετά από παρότρυνση της πιανίστριας και συζύγου του, Λιλ Χάρντιν Άρμστρονγκ, εγκαταστάθηκε το 1924 στη Νέα Υόρκη και συμμετείχε στην ορχήστρα του Φλέτσερ Χέντερσον, για τις ανάγκες της οποίας άρχισε να παίζει τρομπέτα. Τον επόμενο χρόνο επέστρεψε στο Σικάγο όπου ξεκίνησε να ηχογραφεί ως ηγέτης των συγκροτημάτων Hot Five και Hot Seven, σημειώνοντας επιτυχίες, όπως τα κομμάτια Potato Head Blues, Muggles (όρος αργκό για την μαριχουάνα, της οποίας ήταν χρήστης ο Άρμστρονγκ) και West End Blues (σύνθεση του Κινγκ Όλιβερ). Η εισαγωγή του Άρμστρονγκ στο West End Blues, παραμένει ως σήμερα ένας από τα διασημότερους αυτοσχεδιασμούς στην ιστορία της τζαζ.
Το 1929 επέστρεψε στη Νέα Υόρκη και τον επόμενο χρόνο εγκαταστάθηκε στο Λος Άντζελες πριν ξεκινήσει να περιοδεύει στην Ευρώπη. Έχοντας αναλώσει αρκετά χρόνια περιοδεύοντας, εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Κουίνς της Νέας Υόρκης, το 1943 συνεχίζοντας να εξελίσσει το παίξιμό του. Για τα επόμενα τριάντα χρόνια, ο Άρμστρονγκ έδινε περισσότερες από 300 συναυλίες το χρόνο, αν και κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1940, οι μεγάλες ορχήστρες σταδιακά εγκαταλείφθηκαν, λόγω του οικονομικού κόστους συντήρησής τους και του μειωμένου ενδιαφέροντος του κοινού για αυτές.

The All Stars
Το 1947, κατόπιν μίας πολύ επιτυχημένης συναυλίας του Άρμστρονγκ με τον Jack Teagarden και ένα μικρό μουσικό σχήμα στη Νέα Υόρκη, αποφάσισε να εγκαταλείψει την δομή της μεγάλης ορχήστρας, καθιερώνοντας ένα μικρότερο εξαμελές μουσικό συγκρότημα, το οποίο ονομαζόταν Louis Armstrong and his All Stars. Σε αυτό μετείχαν, μεταξύ άλλων, ο Teagarden, ο Ερλ Χάινς, καθώς και άλλοι σημαντικοί μουσικοί του σουίνγκ ή του ντίξιλαντ. Με τους All Stars, ο Άρμστρονγκ πραγματοποίησε αρκετές ηχογραφήσεις, ενώ εμφανίστηκε και σε περισσότερες από τριάντα ταινίες. Το 1964, ηχογράφησε τον πιο επιτυχημένο εμπορικά δίσκο του, περιλαμβάνοντας την ηχογράφησή του για τη σύνθεση Hello, Dolly! του Τζέρι Χέρμαν. Το τραγούδι αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση των μουσικών καταλόγων και ο Άρμστρονγκ αποτέλεσε τον γηραιότερο μουσικό που πέτυχε μία τέτοια διάκριση, σε ηλικία 63 ετών.
Υπήρξε ενεργός και συνέχισε να δίνει συναυλίες μέχρι το θάνατό του. Στις τελευταίες του εμφανίσεις, αν και σε προχωρημένη ηλικία, ερμήνευε συχνά κομμάτια από μνήμης. Περιόδευσε επίσης στην Αφρική, την Ευρώπη και την Ασία, κάτω από τη χορηγία του State Department των ΗΠΑ. Οι περιοδείες αυτές είχαν ιδιαίτερη απήχηση, γεγονός που οδήγησε στον χαρακτηρισμό του Άρμστρονγκ ως "πρέσβη Satch". Πέθανε το 1971 από καρδιακή προσβολή, σε ηλικία 69 ετών και ενώ το προηγούμενο βράδυ είχε εμφανιστεί στο ξενοδοχείο Waldorf Astoria.

Προσωνύμια
Το προσωνύμιο Satchmo ή Satch (συντομεύσεις του όρου Satchelmouth) περιγράφουν την έκφραση του προσώπου του κατά τη διάρκεια του παιξίματος της τρομπέτας. Το 1932, ο τότε εκδότης της βρετανικής μουσικής εφημερίδας Melody Maker, Percy Brooks, υποδέχθηκε τον Άμστρονγκ στο Λονδίνο με τον χαιρετισμό "Hello, Satchmo!", συντομεύοντας δηλαδή τον όρο Satchelmouth, και έκτοτε καθιερώθηκε. Στις αρχές της σταδιοδρομίας του ήταν επίσης γνωστός με το προσωνύμιο Dippermouth. Ο Άρμστρονγκ τοποθετούσε την τρομπέτα στα χείλη του με τέτοιο τρόπο, ώστε μετά από αρκετή ώρα σχηματιζόταν ένα μικρό βαθούλωμα (αγγλ. dip) στο πάνω χείλος του, εμφανές και σε αρκετές φωτογραφίες εκείνης της περιόδου. Το γεγονός αυτό οδήγησε κάποια στιγμή και στην αφοσίωσή του στο τραγούδι, καθώς για ένα διάστημα δεν ήταν δυνατό να παίζει τρομπέτα, αν και αργότερα τροποποίησε τον τρόπο παιξίματός του ώστε να συνεχίσει. Οι μουσικοί με τους οποίους συνεργαζόταν και οι φίλοι του, τον αποκαλούσαν συνήθως Pops, όπως και ο ίδιος αποκαλούσε εκείνους αντίστοιχα.

Μουσική
Στα πρώτα στάδια της εξέλιξής του, ο Άρμστρονγκ διακρίθηκε ως βιρτουόζος του κορνέτου και της τρομπέτας. Οι πιο σημαντικές από τις πρώτες του ηχογραφήσεις αναδείχθηκαν μέσα από τα μουσικά σχήματα των Hot Five και Hot Seven και οι αυτοσχεδιασμοί του Άρμστρονγκ σε αυτές, αποτελούν μέχρι σήμερα σημείο αναφοράς για την μελωδικότητά, τις καινοτομίες και τον εκλεπτυσμό τους. Είχε επίσης σημαντική συνεισφορά στην ανάδειξη του ρόλου τού σολίστα, συμβάλλοντας στην μετατροπή του είδους της τζαζ, από μία συλλογική κατά βάση μουσική, σε μία μορφή τέχνης με μεγάλα περιθώρια αυτόνομης έκφρασης του μουσικού.
Στην πορεία των χρόνων, ο Άρμστρονγκ ενδιαφέρθηκε έντονα και για το τραγούδι. Αν και δεν ήταν ο πρώτος που το χρησιμοποίησε, ανέδειξε σε μεγάλο βαθμό και κατέστησε δημοφιλές, το αποκαλούμενο σκατ τραγούδι (scat singing), δηλαδή τραγούδι χωρίς λόγια, με άναρθρους φθόγγους, το οποίο και ενσωμάτωσε στο ρεπερτόριό του.
Κατά τη διάρκεια της μουσικής του σταδιοδρομίας, συνεργάστηκε είτε ως τραγουδιστής είτε ως τρομπετίστας, με μερικούς από τους σημαντικότερους μουσικούς της τζαζ, μεταξύ αυτών ο Ντιούκ Έλινγκτον, η Έλλα Φιτζέραλντ, ο Μπινγκ Κρόσμπι, ο Φλέτσερ Χέντερσον και η Μπέσι Σμιθ. Με την Έλλα Φιτζέραλντ ηχογράφησε συνολικά τρεις δίσκους: Ella and Louis, Ella and Louis Again και Porgy and Bess. Οι τελευταίες σημαντικές του ηχογραφήσεις καταγράφονται στη δεκαετία του 1950 ενώ το μεγαλύτερο μέρος της ύστερης δισκογραφίας του χαρακτηρίζεται συνήθως από τους κριτικούς ως υπεραπλουστευτικό ή τυποποιημένο, αν και δεν του στέρησε την εμπορική απήχηση. Μία από τις τελευταίες εμπορικές επιτυχίες του Άρμστρονγκ υπήρξε η ερμηνεία του στο τραγούδι What a Wonderful World (1968), το οποίο παρέμεινε στην κορυφή των βρετανικών μουσικών καταλόγων για ένα μήνα, ενώ το 1987 χρησιμοποιήθηκε στην ταινία Good Morning, Vietnam και γνώρισε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.
Ο Λούις Άρμστρονγκ επηρεάστηκε από ένα ευρύ φάσμα μουσικών ειδών, πέρα από την τζαζ και το μπλουζ, τη λαϊκή λατινοαμερικανική παράδοση, τις κλασικές συμφωνίες και την όπερα και ενσωμάτωσε στοιχεία αυτών στις εμφανίσεις του.

Δισκογραφία:

Πηγή: el.wikipedia.org

Επιμέλεια-προσαρμογή: Σοφία Παφτούνου
www.tralala.gr