Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει για τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Facebook και το Twitter, βγήκε το συμπέρασμα ότι έχουν μετατρέψει μία ολόκληρη γενιά χρηστών σε ανθρώπους που έχουν εμμονή με τον εαυτό τους.
Χαρακτηριστικά, αναφέρεται πως έχουν την «παιδιάστικη» επιθυμία να αναζητούν κάποιου είδους επιβράβευση, για ό,τι κι αν κάνουν.
Σύμφωνα με την καθηγήτρια φαρμακολογίας στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Baroness Greenfield, η επανειλημμένη ενασχόληση σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να προκαλέσει στους ανθρώπους κρίση ταυτότητας.
Τονίζει πως η ραγδαία αύξηση των διαδικτυακών «φίλων» και οι ώρες που αφιερώνουμε στα video games, έχουν αποτέλεσμα στη μειωμένη συγκέντρωση, την αύξηση της ανάγκης για επιβράβευση αλλά και την αποδυνάμωση των μη λεκτικών δεξιοτήτων επικοινωνίας, όπως είναι η επικοινωνία με τα μάτια κατά τη διάρκεια της συνομιλίας.
«Γιατί κάποιος να νοιάζεται για το πρωινό που έφαγαν οι φίλοι του; Μου θυμίζει τα μικρά παιδιά που συνέχεια φωνάζουν: Μαμά, έκανα αυτό! Έκανα το άλλο!», συμπληρώνει. «Είναι σχεδόν σαν να παθαίνουν κρίση ταυτότητας με την έννοια της διαστρέβλωσης του χρόνου». Επισημαίνει, πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που ασχολούνται με τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν την ανάγκη να νοιώσουν «μικροί celebrities», που έχουν το κοινό τους να τους παρακολουθεί σε καθημερινή βαση.
Σύμφωνα με την καθηγήτρια φαρμακολογίας στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Baroness Greenfield, η επανειλημμένη ενασχόληση σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να προκαλέσει στους ανθρώπους κρίση ταυτότητας.
Τονίζει πως η ραγδαία αύξηση των διαδικτυακών «φίλων» και οι ώρες που αφιερώνουμε στα video games, έχουν αποτέλεσμα στη μειωμένη συγκέντρωση, την αύξηση της ανάγκης για επιβράβευση αλλά και την αποδυνάμωση των μη λεκτικών δεξιοτήτων επικοινωνίας, όπως είναι η επικοινωνία με τα μάτια κατά τη διάρκεια της συνομιλίας.
«Γιατί κάποιος να νοιάζεται για το πρωινό που έφαγαν οι φίλοι του; Μου θυμίζει τα μικρά παιδιά που συνέχεια φωνάζουν: Μαμά, έκανα αυτό! Έκανα το άλλο!», συμπληρώνει. «Είναι σχεδόν σαν να παθαίνουν κρίση ταυτότητας με την έννοια της διαστρέβλωσης του χρόνου». Επισημαίνει, πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που ασχολούνται με τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν την ανάγκη να νοιώσουν «μικροί celebrities», που έχουν το κοινό τους να τους παρακολουθεί σε καθημερινή βαση.
Πηγή: hbnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου