10 Μαΐ 2011

Ο πρώην της Adele ζήτησε ποσοστά από τα κέρδη του “19”!


Κάποιες φορές οι stars πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όταν ευχαριστούν δημοσίως τα άτομα που τους έδωσαν έμπνευση!
Η Adele σε πολλές συνεντεύξεις της ανέφερε τον πρώην φίλο της, χαρακτηρίζοντας τον χωρισμό τουςως την καλύτερη έμπνευση για τα τραγούδια του πρώτου της album “19”. O συγκεκριμένος νεαρός το πήρε στο σοβαρά!
Η Adele εξήγησε: «Για περισσότερη από μια εβδομάδα με έπαιρνε τηλέφωνο και μου ζητούσε ποσοστό από τις εισπράξεις του album. Ήταν απόλυτα σοβαρός γι` αυτό. Το σίγουρο ήταν ότι  έκανε την ζωή μου να μοιάζει με κόλαση, από την οποία κατάφερα και βγήκα μόνη μου, γράφοντας τραγούδια.»
 Στ`αλήθεια μπορείς να χωρίσεις μια γυναίκα και μετά να της ζητήσεις ποσοστά; H Αdele μέσα από την συνέντευξη της στην εφημερίδα The Sun, συμπλήρωσε: «Νόμιζε πως πραγματικά του άνηκε μερίδιο από την δημιουργική διαδικασία των τραγουδιών, απλά επειδή μου φέρθηκε σαν καθίκι! Τον ευχαριστώ για ένα και μόνο λόγο, γιατί με έκανε ενήλικα και χάρη σε κείνον μπήκα σε ένα νέο δρόμο στην ζωη μου.»
Να ευχηθούμε περισσότερους...χωρισμούς για την Adele; Θέλουμε περισσότερα τραγούδια σαν αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου