9 Ιουν 2011

Η Nicki MInaj υπόσχεται ότι οι συναυλίες με την Britney θα είναι ένα «αξέχαστο show»


Η Nicki Minaj βρέθηκε στα MTV Movie Awards όχι μόνο για να παρουσιάσει ένα βραβείο μαζί με τονAston Kutcher, αλλά και για να μιλήσει για την συμμετοχή της στην “Femme Fatale Tour” της Britney Spears.
Tι είχε να πει λοιπόν η star του Young Money Crew για τις προετοιμάσεις της περιοδείας “Femme Fatale” που ξεκινάει στις 16 Ιουνίου από το Sacramento: «Εγώ και η Brit προπονούμαστε εντατικά εδώ και αρκετές μέρες και πολύ σύντομα θα βρεθούμε για να συζητήσουμε κάποιες ιδέες για την συνύπαρξη μας στην σκηνή και πως θα τις κάνουμε πράξη.»
Μόλις τον περασμένο μήνα η Nicki MInaj τέλειωσε τις εμφανίσεις της στο πλευρό του Lil Wayne για την περιοδεία “I Am Still” και ήδη, όπως δήλωσε η ίδια στο MTV, προσπαθεί να επινοήσει νέες «θεατρικές» ιδέες  για την συμμετοχή της στην “Femme Fatale Tour”.
Είπε: «Προσπαθώ να βάλω περισσότερη θεατρικότητα στην σκηνή. Σίγουρα με ενδιαφέρει η μουσική, αλλά πρόκειται για ένα show. Aυτός είναι ο στόχος μου, να έχω μια σκηνική παρουσία γεμάτη χορό, show και μουσική. Ακόμα δεν είμαι κοντά σε αυτόν τον στόχο, αλλά θα βάλω τα δυνατά μου να σας προσφέρω μια αξέχαστη εμπειρία!» Διαφωνείτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου