20 Ιουν 2011

Music Shots ' Δολοφόνοι ' οι Pink Floyd


Για φόνο εξ αμελείας θα  έπρεπe να κατηγορηθούν οι Pink Floyd....
- Όταν οι Pink Floyd έκαναν μια συναυλία στο Crystal Palace Bowl του Λονδίνου μπροστά από μια μεγάλη λίμνη, έπαιξαν τόσο δυνατά που ένας αριθμός ψαριών πέθανε.
Καημένοι μου Pink Floyd  αν το ακουσεί ο Περδίκης ποιος σας σώζει.


- Ο μπασίστας των Rolling Stones, Bill Wyman όταν ήταν 47 χρονών σύναψε σχέση με την 13χρονη Mandy Smith. Έξι χρόνια αργότερα την παντρεύτηκε. Ο γάμος κράτησε μόνο για 17 μήνες. Αργότερα, ο 30χρονος γιος του Wyman, Stephen, παντρεύτηκε την μητέρα της Mandy (46 ετών) και έτσι έγινε πατριός της πρώην μητριάς του.

Απο την πολή έρχομαι και στην κορφή κανέλα.


- Βλέπω στην τηλεόραση τα παιδάκια στην Αφρική και κλαίω. Θα ήθελα να ήμουν και εγώ τόσο αδύνατη, αλλά χωρίς όλες αυτές τις μύγες γύρω μου. (Mariah Carey- Τραγουδίστρια )

Πάντα με συγκινούσε αυτό το κορίτσι με τις κοινωνικές του ανησυχίες.



- "Όταν τους ζήτησα την ανάγκη τους δεν μου την έδωσε κανείς." (Τόλης Βοσκόπουλος- Τραγουδιστής)

Κακούργα κοινωνία ούτε δικαίωμα στην ανάγκη δεν έχουμε πλέον.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου