4 Φεβ 2011

ΝiVo: «Είμαι μεγαλωμένος με τους ήχους του Ζαμπέτα»


Ο Νίκος Βουρλιώτης βρέθηκε χθες βράδυ στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου. Μίλησε για την ζωή και τη δουλειά του και τραγούδησε ζωντανά μαζί με την Κατερίνα Στικούδη...
Κάτι περίεργο συμβαίνει στην εκπομπή "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο. Όποιος πάει εκεί καλεσμένος του λύνεται το στόμα. Βέβαια δεν μπορεί να είναι τυχαίο αυτό αφού ο παρουσιαστής που έχουν απέναντί τους είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από τον όμιλο που ελεγχει τα μεγαλύτερα περιοδικά και άλλα media της χώρας.


Χριστίνα Λαμπίρη, Δούκισσα Νομικού και Νίκος Βουρλιώτης ήταν οι τρεις καλεσμένοι αυτή την φορά στην εκπομπή.
Ο ΝiVo μίλησε για την εμπειρία που είχε πέρσι όταν παρουσίαζε μια εκπομπή στον Αντ1 που δεν πήγε πολύ καλά. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην συνέντευξη με τον μητροπολίτη Άνθιμο:
«Έκανα τηλεόραση πέρσι, στον ΑΝΤ1. Μου άρεσε η ιδέα αλλά δεν μου άρεσε η εκτέλεση και το αποτέλεσμα. Όταν δεν έχεις λόγο στο μοντάζ... Κάνεις μία συνέντευξη όπως αυτή με τον Άνθιμο, η οποία ξεκίνησε να είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Είχαμε κάποια σημεία στα οποία έπρεπε να δώσει κάποιες απαντήσεις και δεν τις έδωσε και υπήρχαν τρύπες. Όταν γυρνάει και σου λέει "δεν θα με κολλήσεις εσύ στον τοίχο νεαρέ μου"... Αυτά θέλει όμως και ο Άνθιμος.»
Αναφέρθηκε ακόμα σε έναν καυγά που είχε με κάποιον στο TheMall γιατί τον είπε μαλάκα:«Τελευταία φορά έπαιξα κλωτσιές στο The Mall. Με έβρισε κάποιος εκεί που περπατούσα με μία κοπέλα. Και ακούω να λένε "Ο μαλάκας ρε..." και τον ρώτησα "Τι είπες;" και ήταν σαν να έπεσε σιγή στο The Mall και μου απάντησε "αυτό που άκουσες". Δεν περίμενα να μου πει περισσότερα. Έγραψα και τραγούδι γι’ αυτό το θέμα. Στο "Δώδεκα ακριβώς" λέει σε ένα σημείο "με γεια και το μπλουζάκι" γιατί τον έπιασα και έσκισα το μπλουζάκι του. Την επόμενη μέρα βρέθηκα πάλι στο εμπορικό. Καθήσαμε και έρχεται και μας ρωτάει ο σερβιτόρος αν θέλουμε κάτι. Είπαμε πως θέλουμε να φάμε και μας έστειλε τον μάγειρα, ο οποίος ήταν ο χθεσινός με τον οποίο πιάστηκα στα χέρια»
Για τον τρόπο που μεγάλωσε και τα ακούσματά του:
«Είμαι μεγάλος φαν σε πολύ συγκεκριμένους ανθρώπους. Αγαπούσα και αγαπάω τον Στράτο. Είμαι μεγαλωμένος με τους ήχους του Ζαμπέτα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου