6 Δεκ 2010

Νατάσα Θεοδωρίδου νέο video clip - Τώρα θα πονάς (Δείτε το)

Η Νατάσα Θεοδωρίδου μας παρουσιάζει ένα νέο video clip από την νέα δισκογραφική της δουλειά με τίτλο "Η ζωή μου έρωτας". Δείτε το βίντεο του τραγουδιού "Τώρα θα πονάς".
Η γνωστή τραγουδίστρια σε παλαιότερες δήλώσεις της είπε :

" Όλος ο δίσκος έχει το προσωπικό μου στοιχείο. Για μένα ο έρωτας είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στη ζωή μου. Μέσα από τον έρωτα βλέπω όλα τα πράγματα. Δεν είναι μόνο ο έρωτας με έναν σύντροφο, αλλά σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μου, κι έτσι λειτουργώ. Μέσα από τον έρωτα βλέπω τη δουλειά μου, τους φίλους μου, τους συντρόφους μου, την οικογένειά μου, όλη μου τη ζωή. Αλλιώς δεν μπορώ να λειτουργήσω. Αναγκάζομαι σε πολλές περιπτώσεις να λειτουργήσω ψυχρά, αλλά δεν αποδίδω όπως θα ήθελα. Οταν όμως όλα γίνονται όπως επιθυμώ, τότε αποδίδω χίλια τοις εκατό. "

Δείτε το :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου